Fredagkväll

Christian lägger här brevid mig i soffan och kollar på någon film på tv, Melker ligger brevid honom och har precis somnat och jag startade datorn lite snabbt.

Snart ska vi lägga oss i sängen och kolla på film och sen sova. Idag på förmiddagen har jag och Melker bara myst, finns inte så mycket annat man kan göra när de är så kallt ute. Förhoppningsvis blir de bättre väder till veckan så man kan hitta på någonting. Annrs då, jag har varit och hämtat ut ett paket men våra nya gardiner som jag beställt, samt lite sängkläder och en kofta till mig. När jag var in på kvantum för att hämta de så träffade jag pappa och cissi innanför dörren så vi blev ditbjudna på middagen.

helstekt fläskfile, klyftpotatis och beasås. Hur gott som helst. Vi stannade där till 19 tiden då vi satte oss i bilen för att åka hem. När vi kom hem blev de lite mys med Melker innan han då somnade.

Nu ska vi kolla på film, trevlig fortsättning på denna fredagkväll och vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0