Ingen nytta gjord idag inte..

Idag har det inte hänt allt för mycket, har inte fått så speciellt mycket gjort heller tyvärr. Imorron ska jag nog ta och städa upp här lite, så de blir riktgit rent och fint.

Då jag kom hem från skolan surra jag en del i telefon för att fixa lite saker. Men till sist tog strömen i telefonen slut tyvärr. Laddaren hade jag inte hemma heller, glömde ta med den då jag for hem. Hittade ingen här i öjebyn som hade en laddare som jag har.

Så jag prata med pappa så då kom han hit med en som dom hade liggandes hemma.

Pappa, Rasmus och Oliwer stannade kvar en stund och surrade och Oliwer busade en hel del med katten. Haha, han är så söt!

När dom for lagade jag middag, blev en köttgryta med wookgrönsaker och ris. Mums!

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv och bloggar lite också. Men nu började programmet om, så jag ska fortsätta kika på tv. Sen börjar unga mödrar, så de ska jag också kolla på.

Hur har er dag varit?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0