Blev ingen promenad hem..

Idag slutade jag praktiken 12.45 skönt med inte allt för långa dagar då jag för de mesta är väldigt trött så här mot eftermiddagen. Behövde inte ens gå hem från praktiken då min äldre bror hämtade upp mig för han skulle hämta sina solbrillor här som han glömde igår. Vi drog in till stan en sväng också och åt på subland. Mumsigt!

Idag då gubben kommer hem från jobbet ska jag se till att maten är klar då han kommer, blir potatisburgare idag som jag varit sugen på nu ett tag. Sen hoppar han bara i duschen och efter de ska vi till Norrfjärden och hälsa på pappa och Cissi.

Nu ska jag läsa lite bloggar och bara ta de lugnt, sen vill jag gratta http://littletoddler.blogg.se såg nämligen i morse att lillkillen kom ut igår. Grattis och lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Gravid

Halloj mysig blogg :) Och grattis till graviditeten :)

2010-04-22 @ 14:13:24
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0