De är verkligen trist att betala räkningar..

Vi har ätit middag för en liten stund sen och efter middagen satte vi oss tillsammans vid datorn för att betala in räkningar vilket aldrig är direkt roligt. Men tyvärr är de ett ont måste. Tänk om man fick göra roliga saker för alla pengar istället. Hum, ja de skulle vara bra de. Haha, gud så mycket man skulle kunna göra då.

Jag som la mig kring tre för att kolla tv, men så blev de inte alls. Såg kanske tv i 10 minuter & sen sov jag. Men de var riktgit skönt. Sen vaknade jag kring sextiden då gubben kom hem.

Nu är de slappa på mitt schema, så jag orkar med praktiken imorgon. Sen är de helg och jag kan lova att den är efterlängtad.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0