Godmorgon, förkyld som attans..

Shit, min förkylning igår blev bara värre och värre kan man säga. Jobbigt kan man säga. Inatt har ja nästan inte sovit något då jag vaknat av att jag har legat och hostat och snorat. Då jag väl vaknade låg jag bara och kände sparkarna från lilleman, vilket kändes helt underbart. För en stund glömde man bort hur jobbig förkylningen var med mig.

Idag blev jag iallafall hemma från min praktik, kanske tom. fick denna förkylnig pga praktiken eftersom de är på ett dagis och jag har hört att om man inte varit där en längre tid och jobbat så kan man som ny bli sjuk då man inte alls är van bakterierna.

Nåja, de går om.. Nu ska jag försöka vila igen. Men vi hörs ?
Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

hujja inte kul med förkylning, du får krya på dig! :) men det är bara att höra av dig när du far mot luleå :) kram

2010-04-14 @ 08:50:29
URL: http://lisalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0