Inte gick de att vila inte ...

Gud så typiskt, då man för en gångs skull har all tid i världen till att vila så kan man inte lägga igen ögonen i vart fall. Hum.. De är verkligen typsikt mig. Men igår efter praktiken då jag egentligen inte hade tid till de slocknade jag ändå. Nåja, då får de bli en väldigt tidig kväll ikväll istället.

Jag har precis kastat igång en tvättmaskin och har vikt lite tvätt som varit på tvättstället så de finns plats att hänga upp den blöta tvätten då den är klar. Tror inte att den är allt för långt borta nu.
När den nu blir klar är de bara att kasta igång ännu en maskin.

Sen ska jag laga mat så den är klar tills då Christian kommer hem från jobbet, efter vi har ätit ska vi till bloms för att köpa nå skuvar till barnsägen då dom inte alls stämde, eller vissa passa och andra inte. Nåja, men de är ju lätt ordnat. De är kanske två skruvar eller fyra som inte passade och dom kan ju inte kosta allt för mycket. Sen ska vi äta en mjukglass, har varit sugen på de ett tag, men de har som inte alls blivit av. Men idag, då ska jag fan ha min mjukglass ;)

Just nu har vi 4+ och soooool, hur mkt tror ni inte de gillas?

Nåja, nu orkar jag inte sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0