inte idag heller...

Igår blev de ingen uppdattering, nåja... Ni överlever säkert de också, hade så fruktansvärlt ont i mina höfter igår när jag vaknade så jag kunde nästan inte ens gå. Jobbigt, nåja, så innan C for till jobbet bäddade han ner mig i soffan.. & där låg jag, hela dagen, ringde min praktikplats och sa precis som de var..

Sen mot eftermiddagen kom Frida hit, vi surrade på en hel del. Trevligt att hon titta förbi :)

Idag har jag fortfarande ont så de blev ännu en dag hemma från praktiken, nåja.. Bättre vila upp sig än att bita ihop om de gör allt för ont, för biter man ihop får man bara dras med de ännu längre.

Nåja, ska kila iväg.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: frida

Jaa du var supersöt! :)

Jaa jag trodde faktiskt inte att du skulle ta dig upp helt själv :) Men de klara du galant :)

Hoppas du får en trevlig helg du också! :) <3

2010-04-27 @ 23:22:05
URL: http://fridolfgoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0