Kanske en dusch?

Idag har praktik varit på mitt schema. Började 8.30 & slutade 15.00. Praktikdagen har varit riktgit bra, kanske har gått lite segt då de inte var allt för många barn där idag. Menmen, livet går vidare..

då jag slutade traskade jag hemåt och satte mig ner i soffan för en sekund och kollade mina mejl osv osv.. Sen lagade jag mat, idag blev de kyckling med pasta och en supergod pastasås.

& ja... Då sitter jag här igen, vet inte alls vad jag ska ta och göra. Fundera starkt på att kasta mig själv i duschen vilket skulle vara behövligt då jag har så förbannat ont i ryggen. Så lite värme mot ryggen hade nog inte suttit het fel. Tror minsann att jag ska göra de.

Men vi kanske hörs senare!

Pussdååå!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad bra! Allt bra idag då?

2010-04-08 @ 09:30:33
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Hehe ne ;) Jo det är bra här. självdå?

2010-04-08 @ 16:17:34
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0