Nu är de beställt.

Nu har jag beställt ett set i 6 delar till bebisen, jättegulligt! passade även på att beställa något plädesplagg åt Christian också. Superfint. Nästa vecka kommer kläderna, som jag längtar.

Just nu sitter jag och kollar på ett tv program men de slutar strax och då ska jag börja gå igenom babykläderna som ligger i extrarummet som vi fått. Ska börja gå igenom de och tvätta upp de och vika ihop så man får lite ordning på allt. Sen ska jag kolla vad mer man ska behöva köpa och så till lillen innan han kommer. Vi har ju köpt en hel del saker, men de är ju långt ifrån allt. Som tur var så började vi ju rätt tidigt, men de är ju rätt mycket man behöver och de kostar en hel del. Men då man har börjat i tid blir de ju inte lika dyrt var gång.

Nästa månad ska vi ta och beställa barnvagnen också, shit vad jag längtar!
Från den är beställd tar de tre dagar innan man får den.



Nu ska jag springa iväg från datorn och göra lite nytta.
Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0