Det var inte igår jag skrev här..

De var ett tag sen jag tog mig tid att skriva i bloggen. Men sen Melker föddes har man inte alls samma tid, på dagarna är jag själv med honom och på eftermiddagarna och kvällarna vill jag bara mysa med min lilla familj och  inte sitta vid datorn mera. Sen under dagarna finns de ingen tid då lilleman nästan inte sover något på dagarna, men inte gör de något när han sover så bra på nätterna.

Men vi lever och har de bra, ska ta och lägga upp lite nya bilder på bloggen på lilleman..

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

ja, han växer så det knakar :p

2010-08-29 @ 14:12:32
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Moster

Grattis Stina på födesledagen ...

Hoppas den blev vad du önskade =)

Ta hand om dig o din lilla familj Kram moster

2010-08-29 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0