-

Melker är på golvet i sin gåstol och han traskar runt och runt i en ring. Han har blivit så duktig på att gå i gåstolen nu. Men de är klart, han blir äldre trots att jag inte vill inse de. Herregud, tiden går aldeles för fort.

Snart ska Melker få äta och efter de vila och när han vilar ska jag börja med maten så den är klar tills då hjärtat kommer hem från jobbet. Sen ska vi nog åka och handla och in på barnens hus för att kolla om dom fått in någon hoppgunga. Han fick pland annat ett presentkort på en hoppgunga i julklapp.

Nu ska jag gå och pussa lite på min son.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: linn

Hur gammal är han? =)

2010-12-27 @ 22:22:07
URL: http://linnforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0