Inte mycke till uppdatering..

Senaste dagarna har de inte varit mycke till uppdatering, nåja... De har varit bra väder så har inte haft lust att sitta vid datorn.

Idag då jag och hjärtat klev upp dukade vi fram frukost på altan eftersom att de var kanonväder, sen började han plocka fram grejer som han behövde för att kunna färdigställa de absolut sista på altan.. Efter en stund prata jag med pappa och dom skulle på hammenviken och bada så vi hakade på, men de blev inte så mycke bada dock...

Sen for vi in till stan på Ö&B för att kolla en sak, sen for vi på ICA för att handla och ja nu är vi hemma igen... :) Då vi kom hem skar jag upp lite vattenmelon som vi just har ätit upp.



Nu ska jag nog stänga ner datorn och gå ut och kolla hur de går för hjärtat :)

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Segt svar men min helg va kanon :) Hur va din?

2010-07-14 @ 17:32:10
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: ' elina bäckman.

söt blogg :-)

2010-07-18 @ 16:42:52
URL: http://duvetelinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0