1 timmes sömn, inget att rekomendera!

I morse blev de att kliva upp tidigt som tusan. Jag hade nämligen tandläkartid idag 07.40 och nu då bussarna har börjat gå på sommartabellerna går de ju inte allt för många bussar så man fick ju vänta en stund. Allt gick då bra trots alls, behövde inte laga något. Dock måste jag tillbaka efter sommaren för att fixa en gammal lagning som började bli sliten och då är de lika att fixa den nu medans man har gratis tandvård.

Juste, igår hos barnmorskan gick allt bara bra.. Igår slog de mig också att de är fan nära. Om tre veckor är vår lilla skatt fullt utvecklad och sen är de bara vänta på att han bestämmer sig för att tiden är inne för han att komma.

Men jag blev uppmanad att vara mera noga med att ta järntabletterna, hade fruktansvärlt dåligt värde. Tur för mig att jag har en underbar karl som ska börja påminna mig om denna tablett.

Nåja, nu ska jag börja med middagen, idag blir de pannkaka enkelt och gott!
På återseende

Kommentarer
Postat av: moster

Ja tänk nu är det nära .

Både Erik o EVa är födda i vecka 35.

O dom har ju klarat sig fint.

Säger då Lycka till o tänk positivt.

Förlossningen ska du tänka alla andra kvinnor har klarat det i alla tider o att du INTE är sämre .

Så LYCKA TILL GUMMAN ...

2010-06-09 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0