Kanske inte har varit bästa uppdateringen?

Nu sitter jag i soffan och kollar på världens kanske sämsta pojkvän...ever! Finns typ ingenting att kolla på. Men detta program är väl ett rätt så bra tidsfördriv. Men jag kan faktiskt inte förstå hur man kan stanna med någon som beter sig så illa mot en. Men förhoppningsvis får dom väl lite rätsida på sitt förhållande i programmet.

Har inte alls hunnit med nå uppdateringar, igår som ni vet var pappa och dom här på middag. Senare när dom for la jag mig i soffan och slappnade av och kolla på lite tv. Sen mot kvällen for vi en kort sväng in till stan & när vi kom hem tittade Stefan och Hanna förbi. Satt och surrade en bra stund.

När dom for gick vi och la oss. Vi skulle ju upp så tidigt idag, då vi skulle ut med skoter tillsammans med pappa och grabbarna. Men i morse ringde pappa, de var skitväder ute så vi struntade i att fara. Men imorgon skulle de bli kanonväder så vi kanske far ut då.

Vi får väl se vad som händer, senare i eftermiddag eller mot kvällen kanske vi ska hitta på något med Johan och Viktoria. Så vi får väl se vad som händer.

Vad ska ni göra ikväll då?

Nu ska jag beställa lite kläder.

Pussdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0