Underbart härlig helg..

Fredag - Dagen började med att jag klev upp och åt frukost. Efter de tog jag bussen till skolan där jag gjorde prov och satt även och surrade med Carina. Hade tänkt gå förbi Hanna och hälsa på henne efter de men jag blev så dålig så jag tog bussen hem och la mig framför tvn och vilade.

Då gubben slutade jobbet for vi in till stan på arbetsförmedlingen för att lämna in lite papper och så och passade även på att handla på Willys.

Då vi kom hem från stan så var Christoffer här, så gubben hjälpte han med något uti bilen. Sen hoppa han i duschen och så för att göra sig klar inför firmafesten. Så han blv bjuden på mat och dricka på krogen. Trevligt tycktes han då ha & full som bara den var han när han kom hem.

Själv umgicks jag med Viktoria, Johan och Jossan. Vi for en sväng till rosvik och sen till Öjebyn för att hälsa på Mimmi och Jerry och få se på lilltjejen deras. Hon var hur söt som helst. Sen for jag hem och sov, blev helt slut i kroppen och då for dom andra in till stan och träffade lite folk.

Lördag - Gubben var bakis hela dagen, så under dagen gjorde vi inte så mycket kollade på film och så. Kring 16.00 kom Christoffer och hämtade upp oss och då drog vi till pitstop för att äta.

Senare mot kvällen så kom pappa och cissi förbi med Oliwer som skulle sova över. Slutade med att Chipp också stannade här för Christoffer följde med pappa och Cissi till Luleå.
Vi andra var bara här hemma hos oss under kvällen och möt på framför tvn med godis och dricka. Stefan kikade förbi en sväng också.

& idag har vi inte gjort allt för mkt, varit hos pappa. Varit in till stan en sväng och handlat och sen träffat Lena som äntligen vistas här i Sverige igen. Haha, men vi får väl se hur länge hon blir kvar ?! ;)

Nåja, nu ska jag sätta mig och kolla på Wipeout på kanal 5. Men nu har ni ju fått ta del av en kort summering av min helg :)

Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

vilken härlig helg du hade :)

2010-03-29 @ 10:32:56
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0