Undrar när du kommer bestämma dig för att se den stora världen?

Då var man hemma igen, då C kom hem från jobbet så for vi nästan direkt till Yttersta till Malin och Per. Var där och de blev en del surr och sen lastade vi däcken och vi fick även en del barnsaker som vi är väldigt tacksamma för att vi får så TUSEN TACK!

När vi skulle bege oss hemåt för att min mage berättade att den var superhungrig kom C på att vi skulle fara förbi hos Stefan och säga hej så vi gjorde de snabbt och efter de blev de hemfärd för att hämta filmen vi hyrde igår, sen for vi och lämna den och sedan vidare och beställde pizza som vi tröck i oss. Mumsigt var de!

Nu sitter jag här och kollar läget lite medans C står i duschen.

Jo förresten, på mvc fick jag lämna en del prover men allt tycktes då vara bra just nu iaf. Lillen verka må bra där han är. Han var aktiv som vanligt och hon blev nästan förvånad över hur aktiv han är. Han ligger då i läge och har öven börjat fixera sig.. Tycker de är lite tidigt, men vi får väl se när han är sugen på att se den stora världen utanför min "lilla" mage. Haha!

Nu ska jag ta min järntablett och efter de lägga mig i soffan och invänta desperata hemmafruar.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0