uppvisning på skolan..

Igår var jag på lillebrors skola där dom hade uppvisningar, teater, sång osv.. Jätteroligt var de, och han var verkligen superduktig.. Efter de sålde som fika och lotter, så vi fikade tillsammans med pappa, cissi, grabbarna, cissis mamma, syster, pappa, hans kvinna och farmor.. Köpte även 4 lotter och vann på två av dom. Tur som vi hade!

Efter de for vi hem för att hämta en film vi skulle lämna igen och så hyrde vi en ny och la oss i sängen och kollade på den.

Idag är jag inte allt för pigg i kroppen så jag ligger bara hemma idag och vilar upp mig inför morgondagen..

Vi tog en del bilder som jag ska lägga upp senare från gårdagen..

Pussdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0