Svullen och irriterad

Melker har börjat tjorva otroligt mycke nu på dagarna då han ska vila. Han bara skriker då man lägger honom i sängen. Men sen om han får komma upp och ligga på ett täcke och tugga på alla sina leksaker då kan han lätt somna..

Förut har de alltid gått väldigt lätt när man ska lägga honom då har man bara lagt honom i sängen och slagit igång sängmobilen och så har han somnat. Men förhoppningsvis är de bara någon period han är i och att han sen återgår till hur man har lagt honom tidigare.

Sen kliar de väldigt mycket i tandköttet för honom så de kanske har med de att göra. Han är svullen och röd både uppe och nere. Kanske tänder på g då ?

Idag ska vi inte göra så mycket, jag har precis diskat och när Melker vaknar om han är på bra humör blir de nog lite städning..

Ikväll ska vi nog bara ta de lugnt och även hämta hem audin som just nu står hos pappa. Idag sålde vi 850:n.

Nu ska jag lägga mig och lata mig framför tvn.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0