Jag är verkligen inte bra på att uppdatera här på bloggen.

Jahaja, här var jag inte in och uppdatera igår inte. Haha, men tiden har inte räckt till riktgit. Just nu ligger Melker och sover, han verkar ta sig en ordentlig sovmorgon idag. Själv kunde jag inte sova längre än till 8.50. Nåja, funderar på om jag ska stöka fram lite frukost så jag hinner äta innan lillkillen vaknar och ska äta.

Vad som händer idag har jag ingen aning om, blir väl att ta sig en prommis med vagnen. Men de är ju inget tidsfördriv som håller i sig hela dagen, nåja.. Vi kommer nog på någonting.

Ska ta och försöka hinna med att lägga in lite nya bilder på datorn också så alla får se hur stor grabben blivit.

nåja, magen kurrar dax för käk.
på återseende

Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

hur är det med dig nuförtiden`?

2010-09-09 @ 21:33:53
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0