Dag nr 1

Idag har Melker förresten gjort sin första dag på dagiset,
han älskar verkligen att vara på dagiset och busa med alla barn.

Jag tror minsann att det är jobbigast för mig att han hn börjat på dagis nu då man är van att alltid ha honom med sig vart man än ska och att vara med honom alla dygnets timmar. Men samtidigt tror jag att det är bra för både mig och honom. & snart börjar jag ju skolan också.

Sen skiter jag i att så många har åsikter om att han är så liten och han ska inte gå på dagis och att det på något sätt skulle vara någonting negativt att ha honom på dagis för att han är så liten. För jag vet att min son älskar att vara på dagis och far inte illa av det på något sätt, han älskar det!





Mammas lilla kille, jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0