skolstart

Då var första skoldagen avklarad. Vi fick scheman och lite andra papper och sen fick vi åka hem. Skönt med en mjukstart. Imorgon har vi sovmorgon till 12.30 så då kan jag sova ut lite eftersom att Melker sover borta.

Måste dock försöka komma på någonting bra att ha som projektarbete. Har inte den blekaste och egentligen skulle de ha varit påbörjat redan andra året jag gick, men kom som aldrig igång med någonting. Men något ska väl gå att hitta på.

Snart kommer Christian hem, han har varit med jr i rosvik och skrutat i bilen. Vi hade tänkt kolla på film tillsammans med Vickan och jr när dom kom tillbaka, men för min del tror jag inte att de blir av. Är så sjukt trött och huvudvärken smyger sig på.

Får väl se hur dom andra gör, dom ska ju ändå sova här så dom kan ju lika kolla på film istället för att jag ska sitta med och påbörja filmtittandet då jag vet med mig att jag är så trött så att jag inte kommer att orka kolla klart filmen och då kan jag lika gärna strunta i att börja kolla och kolla på filmen imorgon istället.


Mamma saknar dig lillfis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0