vinteroverall

Idag nu på eftermiddagen känner jag mig äntligen lite piggare. Kanske för att jag sov bort nästan hela dagen igår. Skönt att få vara frisk så i morgon blir det skola för min del.

Hjärtat kommer strax hem från jobbet och strax efter att han kommer hem så kommer det någon och kollat på lägenheten. Annars vet jag inte alls vad som händer i eftermiddag. Blir väl att ta de lugnt. Melker kommer nog vara helt slut när han kommer hem från dagis.

Har suttit och kollat på vinterkläder till Melker på internet. Har hittat både vantar och overall från didriksson. När hjärtat kommer hem ska jag höra med honom om vi ska beställa de eller om vi ska kika på stan istället. Ja vi får väl se hur vi gör. Men känner jag honom rätt så blir de nog att beställa, för hämskt vore de ju om han skulle vara tvungen att gå på stan ;) HAHA!



  



Nåja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0