Full rulle hela dagen lång.

Åh, idag vaknade vi av larmet kring 9 i morse. Då var det bara att kliva upp och kasta sig i kläderna för att fara in till stan och göra lite ärenden. Då de var klart var det bara iväg och handla och sen var det tänkt att jag skulle städa. Men det blev inte riktgit så, då jag kom hem så la jag mig i sängen och vilade en stund, kolla runt lite på datorn och sen började jag städa.



Efter en stund skulle jag ta mig en kort pause, men den korta pausen blev till en lång pause istället. Men inte gör de någonting. Ska snart ta och fortsätta med städningen så det blir rent och fint här hemma. Alltid skönt när man ser sig omkring då det är rent och fint.

Men då man väl kommer igång med städningen kan man nog inte göra någonting värre än att ta en "kort" pause. För då har man inte någon lust att fortsätta sen. Menmen.....

Nu är de fan bara att ta tag i detta så man blir klar någon gång. Men innan jag börjar om med städningen så blir de att gå ut och röka!

Kastar nog in ett nytt inlägg lite senare.

PUSSSS
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0