Akutmottagningen, vårdcentralen nästa!

Denna kväll har nog varit bland den tråkigaste och jobbigaste kvällen på länge.

Har verkligen inte varit min tur denna helg, har haft fullt upp under helgen. Superkul har jag också haft, så kul har jag nog inte haft på mycket länge. Tack för en underbar helg allihopa.

Men tyvärr slutade inte helgen fullt lika bra som den började, usch! Har precis kommit hem från akuten. Fick minsann vara där ett bra tag, men efter många om och men så fick jag äntligen komma hem. Har precis kommit innanför dörren. Nåja, men först fick jag träffa två sköterskor men dom bestämde sig snabbt för att hämta en läkare som kom efter ca 10 minuter. Skönt att slippa vänta så länge på honom iaf.

Han var väldigt fundersam på vad som kunde ha orsakat detta, men jag fick iaf tolv kortisontabletter och två antibiotika tabletter. Suck, jag som verkligen hatar att ta tabletter. Men jag kände mig rätt duktig, för jag lyckades svälja ner ALLA!

Men tabletterna fick man vänta på ett bra tag!

Sen blev det att åka hem, imorron ska jag ta ännu en antibiotika tablett som jag fick hemskickat. Sen imorron på förmiddagen måste jag bege mig till vårdcentralen för vidare koll.

Men tack för ett gott sällskap inne på rummet medans jag fick vänta på ett besked.

Nåja, nu blir det sängen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Piinky

vad är de som har hänt ??:/ du kan svara på msn ifall du inte vill skriva ibloggen :) Missu

2009-07-06 @ 03:38:58
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad har hänt? ;/

2009-07-06 @ 12:03:55
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0