:)

Nu börjar mitt nya liv, jag har inte tänkt sitta och fundera på vad jag gör för fel hela tiden. Jag har själv kommit fram till att denna gången är det inte jag som gjort fel utan det är du.

Jag trodde verkligen att du ville ha lugn och ro, men då du väl fick det så drar du igång nästa sak och hoppar på mig och påstår att jag har gjort en massa saker som jag fan inte gjort.

Fan vad jag är less på dig och ditt srams.

Jag ska inte längre sitta och fundera, alla som håller på och gormar släpper jag bara taget om. Ni får gå er egen väg.

Men jag tycker att de är lågt, riktgit lågt att ni säger upp kontakten med mig för saker jag inte ens har gjort. Menmen, det är erat val och erat problem, det är ni som går miste om saker.



Sen vill jag tacka mina vänner som funnits vid min sida och hjälpt och stöttat mig i dom svåra stunderna, ni är GULD! & ni vet själv vilka ni är!

Helgen är iaf fullt planerad, ikväll blir det nog att ta de lugnt, kanske blir att dricka lite. Har inte bestämt mig ännu. Imorron kommer pappa och hämtar mig, ska käka där och umgås. Lär bli riktgit mysigt :) Sen på söndag blir det en tatuering. Fan vad jag längtar alltså. Har väntat på detta så länge nu och nu är det dax :)



Nåja, nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar, på ett tag blir det nog att dra in till stan och inhandla några presenter.

Pusssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta finns det människor som är energitjuvar = egotrippade ofta inbillninssjuka ,egoistiska ,självcentrerade...listan kan göras lång..!

Men man måste leva själv,för sin egen skull och i sitt egna hjärta vet man vad som är rätt och fel.

Håll huvudet högt ,låt ingen dra ner dig och tömma dig på din livsenergi

Ibland måste man gå sin väg,för att kunna andas själv.

Var rädd om dig och styrkan har du inom dig.

2009-07-04 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0