Pdol

Blev lite ändrade planer idag, på förmiddagen for jag in till stan med pappa och dom, Gick en sväng på tivolit, sen blev de lite mat såklart :) Sen for Cissi och jobbade, jag pappa och grabbarna begav oss till öjebyn för att köpa mjukglass. Mums, sen blev de att dra till norrfjärden.

Men jag blev inte långvarig där, snacka med Anna på msn och hon ville att jag skulle följa på pdol vilket jag bestämde mig för att göra. Var bara att kasta sig i duschen och göra sig klar, sen körde pappa mig till öjebyn för att jag skulle hämta nå kläder att ha. Sen vidare till svensbyn. Där blev de att dricka lite cider och surra tillsammans med Anna, Tomas, Tommy och Marianne :) Riktgit trevligt!

Vi gick väl ut på pdol kring halv 11 någon gång. Kolla lite artister och strosa omkring. Men det slutade i ett öltält tillsammans med Tomas, Tommy, Robba, Jenny, Christian, Chrille och Jenny. Där vi satt och drack sjöng och surrade på. Tack för en trevlig kväll allihopa :)

Bilder kommer senare!!

Nu har jag precis kommit hem.
Ska nog snart hoppa i duschen och sen sova!

Ha de så bra, ses imorron i dimman ;)

PUSSSS ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde skämmas vet du det lilla bruden där.

Att du änns inte skämms det ser man ju tydligt och klart./Usch för sånna som du.

2009-07-25 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0