Om bara någon timme ;)

Just nu gör jag inte så mkt, var just på en kort prommis med Baloo & ja, nu sitter jag här. På någon timme ska jag iväg och göra en sak men de håller jag för mig själv för att inte någon ska kunna ta glädjen... Sen är det bara att vänta och se, håll tummarna.

Idag tror jag inte att de blir att göra så mycket, blir nog mest att ta de lugnt.

Kanske ska ta och kolla lite filmer som jag var för ett bra tag sen och lånade av pappa och Cissi. Kanske snart börjar vara dax att lämna igen dom?

Nåja, nu ska jag fortsätta snoka runt.

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte alls på att du har särskilt mycket glädje i ditt lilla liv.

Du mår nog mestadels dåligt psykiskt.

2009-11-12 @ 08:53:17
Postat av: Anonym

Men va är de för idiot som skriver de där inlägget, men de kan man ju lätt räkna ut vem de är. Låt hon inte knäcka dej!

2009-11-13 @ 14:44:30
Postat av: Bo

vilken patetisk kommentar du fått här ovanför!! ville bara säga att d var en jättefin bild på dig där :D

2009-11-14 @ 00:38:54
Postat av: Anonym

tönt jävel^^

2009-11-15 @ 17:08:02
Postat av: Anonym

Du är en jätta söt tjej men tyvärr ser du inte så lycklig ut på bilderna dina.

2009-11-16 @ 10:18:46
Postat av: Anonym

sista kommentaren du är en söt tjej, vad menar personen? denne kan ju ta på sej glasögon de är ju vackra bilder av en fin lycklig stina, avunden lyser igenom där, de är den som skriver detta som är den olyckligaste. undra vem de kan va? hahaha

2009-11-17 @ 17:03:50
Postat av: Anonym

håller med raija,varför försöker folk trissa upp nå dom inget har med att göra och varför trissa upp nå som flickstackaren kommer få lida för resten av sitt liv för?

Och dess utom så vet ingen av er sanningen i nått av detta.

2009-11-17 @ 20:54:36
Postat av: Anonym

alltså man bara vill dö då man läser allt tragiskt här inne att ni inte kan ge med er alla ni som lägger er i försök åtminstonde att sluta lägga er i så löser dom detta nog bra själva.

Visst är flickan söt men ingen kan påstå att hon ser lycklig ut ett dugg och det borde hon inte vara efter allt jag nu läst.

Och så som ni håller på att trissar upp det hela så blir hon bara mer olycklig.

Men ni vill nog det skall vara så med ser jag.

2009-11-19 @ 18:07:06
Postat av: Nutz

Skit söööt bild tycker jag :)

Jag är inte heller den som ser glad ut på mina bilder, för jag irriterar mig på mitt glada fejjs Gillar att vara allvarlig ;)

2009-12-31 @ 02:26:47
URL: http://nutz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0