30 minuters taktikvila.

Melker springer omkring i sin gåstol och jag satte mig vid datorn en snabbis för att kolla en sak. På en stund ska Melker få taktikvila igen. Sist han vilade varade de bara 30 minuter. Så han börjar redan bli trött. Snart slutar hjärtat, blir så att ja städar efter vi har ätit middag så får Melker spendera lite tid själv med pappa medans jag städar.

Ikväll har vi tvättstugan också, suck! Det är så förbaskat tråkigt att tvätta men ibland måste man.

Nåja, nu blire bus med prinsen innan han ska sova.

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

SV: Vad kul att du har hittat in på min blogg då! :) Jo, det är inte kul alls. Sabina sov ganska bra dom första två veckorna, vaknade var tredje timme och åt, och somnade om direkt igen, så då gick det ju bra. Men efter två veckor började hon vara vaken efter hon hade ätit, och nu senaste veckan har hon varit vaken exakt hela natten, och somnar vid 7-8 på morgonen, inte kul alls. :( Och på BVC sa dom att man inte kunde vända på dygnen på henne förens hon är tre månader, så det är ju 1,5 månad kvar ungefär, känns inte så kul. :( Men förhoppningsvis ordnar det sig själv innan! Jadu, om jag visste vad som var fel så hade det ju blivit lättare.. hon kan ju inte direkt berätta. :( Man får helt enkelt stå ut!

2010-12-16 @ 15:37:39
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Ja, jag vet inte jag, tycker inte hon drar upp benen nå vidare.. :/ Men det blir nog bättre med tiden iaf. :)

2010-12-16 @ 15:55:31
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0