En heldag bara jag och Melker, nästan iallafall..

Idag har dagen varit rätt lugn förutom att Melker har varit lite kinkig av sig. Nåja, ibland måste ju han också få höras. Han är ju alltid så snäll.

När jag vaknade idag ringde jag Carina (Melkers farmor) för att höra om hon hade tid att komma förbi efter jobbet så att jag fick handla lite saker till Melker eftersom att Christian jobbade till två och sen skulle han bara hem och duscha och byta kläder för att sen åka tillbaka till firman då hon skulle ha "julavslutning" som bestod av bowling och julbord. Lite avis är jag minsann.

Nåja, efter att Carina slutat jobba kom hon hit och vi satt och surrade och hon matade Melker. När de var gjort åkte vi till ica så att jag skulle få handla. Vilket slutade med att jag inte handlade någonting då farmor köpte barnbarnet både blöjor och mat. Tusen tack för det!

När Melkers farmor for hem fick Melker bada badkar vilket han gillade! Han badade ett bra tag mammas lilla gullunge!

För en liten stund sen matade jag Melker som somnade direkt efteråt vilket inte var så konstigt då han inte har sovit speciellt mycket idag.



Nu ska jag kolla på film och vänta på att hjärtat kommer hem!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Va skönt att hon bjöd på maten och blöjor. =)

Föräldrar är bra att ha.

2010-12-21 @ 23:49:38
URL: http://mammatessans.blogg.se/
Postat av: Tora

Men puss och gull vilken liten sockerbit han är! Låter som en supermysig dag! :) God jul stina, och så får vi träffas kanske under "jullovet" :)

2010-12-22 @ 01:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0