~

En nymatad och nybadad Melker har precis somnat så jag satte mig här för att fördriva lite tid. Hittils av dagen har jag inte gjort så mycket, busat med prinsen, matat honom, badat honom och diskat vilket inte är att få speciellt mycket gjort. Nåja, dagen är ju inte äver ännu.



Om två timmar slutar hjärtat att jobba, då ska vi äta pannkaka och sen vet jag inte. Funderar på om vi skulle ha farit till Rosvik för att hämta lite saker jag måste skicka iväg på posten som jag har glömt att ta med dom senaste gångerna vi har varit dit.

Återstår att se om de blir, får höra med Christian när han kommer hem!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Ja precis. Jag håller helt med.

Jag var trevlig mot hans föräldrar och försökte iaf. Men han var/är en riktig tjurskalle och det är ofta han bestämmer sig för att inte gilla en person innan han ens träffat personen i fråga. :P

2010-12-29 @ 00:46:58
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0