Julklappshandlingen är avklarad för i år.

Igår när vi handlade så köpte vi även 3 julklappar till åt Melker. Så nu är vi helt färdiga. Vilken otrolig skillnad det är på antalet julklappar nu när man har barn om man jämför med förra julen.

Idag blir jag själv med Melker hela dagen och kvällen. Christian slutar tidigare idag. Dom slutar redan 14.00, men då ska dom ha avslutning med bowling och julbord och någon öl och så. Så han hinner bara hem och byta kläder för att sen bege sig till bowlinghallen.

Jag och Melker ska väl bara mysa här hemma, jag ska även hinna med att städa och så. Sen när Melkers farmor slutar jobbet kommer hon hit och kör oss på affären så vi får handla.

Nu ska jag mysa med bebisen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0