Plats 300 någonting i kön

Gud vad jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg nu mera. Nåja, de är så mycket annat som ska göras. Har precis ringt till försäkringskassan för att höra om lite frågetecken kring de som ska skickas in dit. Var 300 något i kön så dom ringer upp om ca 30 minuter. Sen är de bara fylla i de sista och skicka in de.

Om lite mer än två timmar slutar hjärtat jobba, då ska vi nog traska en sväng till marknaden och efter de vet jag inte alls vad vi ska göra. Kanske blir att grilla lite eller något ?

Idag är inte min absolut bästa dag, jag kräks och mår fan just nu. Undrar om jag skulle ha gjort något mera att äta så kanske de blir bättre ?!

Nåja, nu ska jag snoka runt lite.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0