dåligt med uppdateringar...

I helgen har de inte blivit nå uppdateringar för min del. I fredags blev jag hemma från praktiken då jag kräktes på morgonen. Så valborg för mig och hjärtat blev väl inget speciellt, var som bara hemma, for förbi en sväng till roknäs och sen förbi rosvik en snabbis..

På lördagen var Stefan och Hanna här på middag, blev grillat kött, minimajs, potatissallad, grön sallad, cola och grabbarna drack öl.

I söndags var vi förbi pappa en stund, köpte även med fika och bjöd på.

Idag har jag haft praktik, for dit till 6.30 då jag inte har sovit bra inatt då jag har haft så mycke sammandragningar och när som väl upphörde för en liten stund börja lillen sparka som en tok. Nåja, man ska inte klaga..
Blev inte full dag på praktiken idag, men dom tyckte ändå att de var bra att jag kom dit och gjorde iaf 2.5 timmar.

Nu ska jag lägga mig och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0