Det har varit dåligt med datatid senaste dagarna...

Här i piteå har de varit kanonväder senaste dagarna så jag har inte alls prioriterat att sitta här vid dumburken.. Men idag har jag minsann varit tvungen att sitta vid datorn en del, har skickat in lite arbeten till Carina som jag gjort under APU:n. Då var jag klar med de, nu är de bara ett endaste arbete kvar, men de är så jobbigt att sitta inne vid datorn då de är så fruktansvärlt varmt ute.

Nåja, medans jag satt och skrev lite arbeten kikade Carina, christians mamma in här efter att hon sluta jobba. Så vi surrade lite men hon stanna inte så länge, hon skulle handla och sen hem för att äta osv.. Kort efter de kom gubben hem från jobbet och då for vi och käkade, idag blev de faktiskt ett skrov.

I denna hetta orkar man inte stå framför spisen och laga speciellt mycke mat. Haha, någon annan som håller med mig eller?

Vore jävligt skönt att bara få lägga sig i bikini och sooooola, men tyvärr så är de inget altenativ med bebis i magen. Nåja, de kommer ju fler sommrar.

Nu under kvällen har vi krattat gården, men efter ett bra tags krattande blev jag så less så jag gick in och börja städa lite här inne, har också hunnit tvätta två maskiner idag..

Nu ska jag lata mig en stund framför tvn och förhoppningsvis kommer gubben snart in :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0