barnkläder för hela slanten

Igår då jag och Tora var på stan blev de en del kläder inhandlat. Jag skulle köpa en mjukisdress till mig bara. Men de blev inte så, köpte en mjukisdress till Melker sen köpre jag även en pyjamas, strumpor och två bodysar till honom..

Sen när jag skulle gå för att köpa min dress så gick den bara att beställa, så jag har beställt den nu.. På stan hittade jag däremot en t-shirt till mig själv och Christian han blev utan för jag hittade ingenting åt honom.

Nu ligger Melker och vilar, så jag ska passa på att äta frukost nu då han sover och sen blir de att ligga framför tvn. Jag är så sjukt trött.

Idag då Christian kommer hem blir de att äta en pizza på pitstop och sen vidare till Helen för att hämta en gåstol som Melker skulle få av henne..

Efter de blir de väl hem och städa lite och så innan de blir mys framför tvn för att kolla på byggfällan och lyxfällan..

Ska fota kläderna jag köpte så ni också får se.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: moster

Pit stop är stängt ....

Filminspelning :)

2010-11-18 @ 10:14:31
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

ja det är otroligt mysigt.

2010-11-18 @ 13:55:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: liindblaads

taack :)

vad glad jag blir :)

2010-11-20 @ 19:33:33
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0