Slut som artist

Nu sitter jag här i soffan och kollar på tv samtidigt som jag bloggar. Melker ligger och vilar och Christian for precis för att handla lite, Melker var så trött så de var likabra att han fick sova så Christian fick fara själv.

Förresten så har jag glömt att i fredags var vi och köpte startpaketet till mig så nu ska jag börja med körkortet. Imorron ska hjärtat fara och hämta ut mina böcker eftersom de inte fanns några hemma i fredags. Sen blir de att gå kursen i början på december sen är de bara tuta och köra.

Imorgon blir de att ta en promenad med vagnen eftersom vi inte har hunnit idag, om de nu inte är jättekasst väder de vill säga.

Nåja, nu ska jag fortsätta kolla på tv.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack :)!

2010-11-24 @ 08:56:43
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: moster

Grattis o Lycka till =)

2010-11-24 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0