-

Idag har dagen gått väldigt lugnt till, vi har bara suttit hemma jag och Melker och tagit det rätt så lugnt. Diskat och plockat lite här hemma. På eftermiddagen kom Melkers gammelmormor och morfar och farmor förbi och hälsade på.

Hjärtat jobbade över idag så när han kom hem for vårt främmande och vi satte oss i bilen för att åka till Melkers morföräldrar där vi blev bjuden på mat, kaffe och en massa surr.

Nu känner jag mig näst intill frisk vilket känns väldigt skönt! Så jag funderar på om vi skulle ha varit till Rosvik och hämtat hem vagnen som är där så jag och lilleman kan ta oss en promenad.

Hjärtat duschar just nu och då han är klar ska vi lägga oss i sängen och kolla på en film, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0