Nu är helgen här, underbart.

Idag har jag en liten kille här hemma som är på väldigt bra humör, han skrattar och pratar som mest hela tiden. Till och med nu när han ligger i sängen för att han ska vila. Men han surrar bara på och när jag kommer in till rummet för att ge honom tutten och slå igång sängmobilen skrattar han bara åt mig och tycker att det är jätteroligt. Vill egentligen bara ta upp honom och pussas och kramas med honom men gör jag de och han är vaken mycket längre till kommer han bara bli övertrött och resultatet av de blir att hans humör kommer att bli mindre bra.

Om lite drygt en timme kommer hjärtat hem från jobbet, då ska han få bada lilleman medans jag diskar. Annars vet jag inte vad vi skulle ha gjort. Funderar på om vi skulle ha åkt till Rosvik och hämtat hem vagnen som Christian glömde kvar där sist han var och skruvade i skotern medans jag var sjuk. Nåja, jag får väl se vad han säger om de, det är ju han som kör och därmed får bestämma ifall han orkar köra.

Nu tror jag minsann att Melker har somnat, & jag ska lägga mig i soffan och kolla lite tv under tiden han sover. För sen då han vaknar är de full fart igen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0