Nu ska vi storhandla.

Jag kom precis hem från BVC. Kring 14 tiden kom Christians mormor och morfar hit. Vi satt och surrade en liten stund innan vi drog på oss kläderna och satte oss i bilen för att åka mot öjebyn. Melker skule nämligen på 6 månaders kontroll. Egentligen skulle vi ju dit förra veckan men pga att barnläkaren var sjuk så blev de inställt.

Det fick kanonbra! & nu sitter jag hemma helt själv och inväntar hjärtat. När han slutar drar vi till Luleå för att storhandla.Vi brukar aldrig storhandla, men nu ska vi ta och börja med de. Är så jobbigt att åka och handla helaste tiden. Melker fick följa med gammelmormor och gammelmorfar hem till dom så att vi kan handla i lugn och ro. Minns inte sista gången det inträffade att vi kunde handla i just lugn och ro.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar.
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ja typ! nu stannar maten kvar i munnen iaf! haha annars så kom det ut massa;)

2011-01-25 @ 18:03:55
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0