Om man skulle bli frisk nu kanske?

...Melker har varit frisk nu ett par dagar och är lika glad som alltid. Men nu var det tydligen min tur att bli ordentligt förkyld med feber och hela rubbet. Hoja, men förhoppningsvis är jag snart frisk och jag hoppas verkligen inte att Melker åker på denna förkylning igen.

Melker ligger och vilar just nu och han har precis ätit en flaska ersättning. När han vaknar kommer han nog att vilja fortsätta kuta runt som en tok i sin gåstol.

I eftermiddag får jag vila, Christian ska nämligen till Rosvik en sväng så han tar med sig Melker då jag är sjuk.

Nu ska jag nog gå och vila med min prins!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

nä hittade inte:S va tydligen en ny den i expressen.. kanske syns imorn?

2011-01-10 @ 17:48:29
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0