Ikväll blir de riktigt fredagsmys

Christian och Melker kom precis upp ur badet, så jag ska snart ta och värma lite mat till lilleman. Idag ska han få äta lax för första gången. & jag är inte det minsta avundsjuk på honom. Usch! JAg tycker inte alls om fisk, men förhoppningsvis kommer Melker att gilla de.

Han har smakat torsk tidigare och de har han glatt ätit.

Ikväll ska vi bara mysa framför tvn och äta gott!
Det blir ett riktigt fredagsmys, vi ska beställa hem pizza och sen blir de gotta framför tvn.

Nåja, Melkers hungriga mage väntar.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: W - ung 3 barnsmamma

vad mysigt :) skönt med lite pappa , son mys. :)

jaa tack, det hoppas jag med.

kramisar.

2011-03-19 @ 12:05:52
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0